مثبت درمانی

مثبت درمانی

مثبت نگری یعنی شکر دایمی
مثبت درمانی

مثبت درمانی

مثبت نگری یعنی شکر دایمی

چت مثبت قرآن

گفتم :
چقدر احساس تنهایی می­کنم. 

گفتی: 

فَانّی قَریب 

من که نزدیکم (بقره/۱۶۸) 

 


گفتم:
تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می­شد بهت نزدیک شم  

گفتی: 

و اذکر ربّک فی نفسک تضرّعاً و خیفه و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال 

هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵)
 

 گفتم: 


این هم توفیق، می­خواهد! 

 گفتی: 

آلا تُحبّون ان یغفرالله لکم  

دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) 

 

گفتم: 

معلومه که دوست دارم منو ببخشی 



گفتی: 


و استغفروا ربّک ثمّ توبوا الیه  

پس از خدا بخواهید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰) 

 

.................................... 

 

منبع:دلتای مثبت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد